Rutiner

 
Igår när Mamma ringde frågade hon:
 
- Är det Idas dag idag?
- Jaa. Jag är hos henne nu.
 
Mamma svarar superexhalterat:
 
- Jag vet, jag kan ditt schema!!
 
Mina rutiner har gått överstyr, varje person/aktivitet har sin dag.
 
MÅNDAG är det ridning, sen sover jag hos M och P.
 
TISDAG är Idas dag. Möjligen våldgästar någon annan vårat umgänge.
 
ONSDAG är Gabriels dag.
 
TORSDAG är Bramas dag.
 
FREDAG är T's dag. Numera även Isabells och resten av klanen.
 
LÖRDAG är en dag för aktivitet, sen middag (självklart äter jag middag även andra dagar, men på lördag är den mer uppstyrd/inplanerad) och sen festligheter.
 
SÖNDAG är min dag. Bara det att någon alltid invaderar den dagen.
 
Ibland hinner jag även med att jobba, träna, städa och plugga. Men det är bara om tiden finns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0