Dör söthetsdöden

 
 
Idag var T och min goa gudis på besök. Det är så kul när personligheten växer fram, tänk att hon snart är 3 månader!
 
Sen har jag hunnit med två ridpass. Först var det lektion på hertsöstallet med en häst som hade hackamore-träns. Fråga mig inte.. Vet bara att hästen inte har något bett i munnen med det och att det inte gick att få stopp på den. Fick slita ihjäl mina armar och styra in den i väggen för att den skulle stanna.
 
Var därför lite mör när jag åkte vidare genom hela Luleå till Brama i sunderbyn. Red henne barbacka så får nog träningsvärk av det också.
 
Dessutom har jag börjat ett träningsprogram för att orka göra 200 squats (benböj typ). Har rätt bra styrka i benen så fick börja i "vecka 3" redan av 6.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0