Onsdag

 
Här ligger jag och är helt slut efter mitt senaste pyssel-projekt. Så här är det alltid - jag är rastlös, bestämmer mig för att dra igång något, men ledsnar halvvägs igenom då något går snett. Nu var det turkost glitter som spilldes ut över min vita matta...
 
Börjar dock jobbet om en kvart, så ska gå snart. Jag har nästan börjat ta det för givet, lyxen att bara springa tvärs över gatan för att komma dit. Att slippa transportera mig, planera i förväg när man måste åka. Ja, trots att det regnar behöver jag inte ens klä på mig, det är bara att hoppa i skorna så är jag klar!
 
Dessutom jobbar jag bara 6 timmar, så vi ska nog bara äta middag och kika lite på tv. Ibland undrar jag hur jag ska klara ett "normalt" jobb, med vanliga arbetstider. Men den dagen, den sorgen ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0