4 oktober, 2013

 
 
Imorse väntade blommor på mig när jag kom innanför dörren från jobbet. Sånt piggar verkligen upp en och jag glömde alla tankar jag haft om att jag skulle dra täcket över huvudet och sova tills jag började jobba igen.
 
Ja, det är någonting med mig och min ångest som jag alltid vaknar med, har fått dras med den hela livet. Jag har förbaskat dåligt morgonhumör och tycker att livet är piss de första minutrarna varje morgon. Det spelar ingen roll om jag ska upp till något eller är ledig, min enda tanke som snurrar i huvudet är:
 
"Så fort jag får chansen ska jag krypa ner under täcket igen...."
 
Men sen är det som att jag kommer över någon slags "tröskel" och jag förstår inte vad jag svamlat om.
 
Nu ska jag i alla fall åka ut till storheden och shoppa lite. Är egentligen på en nerbantad budget med extrema besparingskalkyler, men det skiter jag i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0