3 oktober, 2013

 
Har sagt hejdå till G som åker hem över helgen och ska sen skjutsa M och P till flyget, även de åker till Stockholm över helgen. Vilket betyder att halva min närmaste bekantsskapscirkel försvinner.
 
Det är tur att jag jobbar alla nätter och på dagarna kommer det också vara full rulle. Mitt lilla hjärta ska döpas på söndag och eftersom T känner till min perfektionist-ådra är det jag som får äran att fixa tårt-dekorationen. Så det blir att hjälpa till inför det på lördag och sen är det en viss liten fågel som fyller år idag, så henne ska jag träffa på lördagskvällen.
 
Imorgon ska jag fixa mina sista förberedelser inför dopet, presenten är klar, men måste köpa ett kort. Klänningen jag beställt har jag också fått hem, ska bara bestämma frisyr, skor och smycken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0