23 oktober, 2013

 
Idag jobbar jag min sista dag innan en veckas semester. Jag och G åker nämnligen iväg till Stockholm på fredag och sen vidare till Prag på söndag.
 
Har till min stora lycka fått med honom på ett spahotell med wellness- och fitnesscenter. Det passar bra i min nya stressfria livsstil. Ja, sen jag läste om påvisade samband mellan stress i unga år och demens inser man hur mycket ens livsstil verkligen påverkar framtiden.
 
Jag som verkligen ser charmen med ett liv i ålderdom - ett litet strandhus på rivieran, spendera dagarna med att måla tavlor, åka runt på vespa och baka småkakor åt mina söta barnbarn - vill gärna inte döda den tiden för mig själv med dåligt minne.
 
Så 3 dygn av relaxing, god mat och massa mys ser jag verkligen fram emot. Planerna i övrigt är att gå på opera, klubba lite, shoppa, dricka tjeckisk öl i någon typisk ölhall och bara uppleva staden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0