17 oktober, 2013

 
Idag klev jag upp klockan 10 efter 3 timmars snoozande. Brukar gå upp med G runt 7 även om jag är ledig, men imorse orkade jag bara inte. Har nämnligen varit fullt upp i veckan då jag tog en extra natt i måndags och jobbade därmed först 9-16 och sen 22-09 extra och fortsatte jobba till 16 på tisdagen.
 
Efter det serverades i alla fall god middag hos T's mamma med hela klanen. Precis som på den gamla goda tiden. Följde även med T och Isabell hem och gosade med dem hela gårdagen. Vi tryckte Isabells hand- och fotavtryck i lera, lillan :) Att vara perfektionist med en bebis är inte lätt alla gånger, men det blev faktiskt fina avtryck!
 
 
Så här glad är man när man får busa med Gudmor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0