Lördag

Jag var så trött igår kväll, så det blev inte att ta sig ut på hela kvällen som jag hade tänkt. Jag pallar fan inte fredagar, jag är som en strandad val då.
Satt och kollade på Let's Dance och var arg för att blondinbella var så snygg och att Laila var så bra på att dansa. Ja, jag är avis.

Idag har jag iaf varit effektiv, vaknade redan klockan 9 och började städa rummet och garderoben. Sen har jag hunnit träna, köpa gym-kort och vara på stan. Köpte 2 ringar för 89 kronor, Ida tyckte att det var ovärt, medan jag tycker det var ett kap. Tänkte köpa en börs, men både Teza och Ida tycker att 200 kronor är en monstersumma för en börs, så jag stoppade mig själv. Jag köper den när jag får nästa lön.

Nu ska jag knalla iväg till bussen snart och åka till Lisette. Får se vad som händer ikväll, jag är öppen för förslag!

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0