30 juni, 2013

 
Det blev en liten tös för T och Filip. Namnet vet jag inte om är officiellt än, så vi kan kalla henne lilla hjärtat. Passande då jag länge kallat T för hjärtat. Jag tror det uppkom på något fyllesnack, hon är hjärtat för mig och jag är heart för henne.
 
Men nu får jag välkomna lilla hjärtat till världen, ja det är något speciellt när första bebisen i "umgänget" träder fram. Ända sedan T berättade att hon var gravid, den där mulna, novemberfredagen, har jag känt glädjen över det lilla liv som växer i magen på en jag håller kär <3
 
Jag längtar tills jag får träffa henne, den lilla, sköra flicka som är så efterlängtad - utan att ens veta om det. Bara jag inte gråter så mycket, mina okontrollerade kranar till ögon har en tendens att spåra då jag blir rörd. Jag skyller på kräftans känsliga natur, lilla hjärtat kommer förstå, hon som också blev en liten kräfta.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0