Sista kvällen - Rom

 
 De två mest intensiva veckorna i mitt liv börjar lida mot sitt slut då vi imorgon flyger upp till Stockholm igen. Så ikväll blir det en "avslutningsmiddag" så att säga här i Rom, innan vi packar ihop oss en sista gång.
 
Det är med blandade känslor jag avslutar våran resa, på ett sätt känns det sådär sentimentalt som det alltid blir när jag lämnar något. "Det här" har ändå varit vårat liv nu ett tag, det är nästan skrämmande hur fort det går att vänja sig vid något, att åka runt, leva för stunden och bara vara. På ett annat sätt blir det skönt att komma hem, eller hem och hem, jag stannar hos Gabriels familj över helgen, så det är först på söndag jag verkligen är hemma.
 
Det känns verkligen längre än två veckor att vi har varit borta, ja kanske för att vi under den tiden besökt 8 ställen. Det kanske säger något om intesiteten på resan, för vi har ändå känt oss "klara" med varje ställe vi besökt.
 
För att sammanfatta slutet av resan lite kort har vi hunnit med solandet i la spezia, vandring i bergen i Cinque Terre, något som sägs vara ett av världens vackraste ställen, vinprovning i Florens och nu shopping och sevärdheter i Rom.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0