Fortsättning på förra..

 
Skriver från mobilen så går lite krassligt.
 
Vidare i alla fall skulle jag ge er några cliff-hangers om vad vi tidigare varit med om. Vad sägs om strippklubb i Berlin, en rejäl pinsamhet då vi hyrde trampbåtar i Prag eller hur vi får för oss att beställa in den mest kväljframkallande maten någonsin - ostron.
 
Men det tar vi sen, nu ska jag upp på rummet till mitt nya beroende, den mycket omtalade boken om mr Gray. Den är verkligen så bra alla säger och kanske till och med porrigare än vad jag tänkte mig. Så lite "tantsnusk" blir det nu.
 
Inte för att jag längtar hem, men jävlar vad det kommer sitta fint att träffa Gabriel såhär efter 7 veckor ifrån varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0