Dagen

 
Snyggingen från kundtjänsten på Inre Kraft ringde och väckte mig imorse, två gånger. Jag svarade inte. Sen skickade han sms och frågade om jag kunde jobba dagen. Jag skrev att jag var upptagen fram till klockan 1 men att jag kunde börja då. Ni kanske undrar vad jag var upptagen med? Nej, troligtvis inte, men jag säger ändå. Jag skulle äta frukost.
 
Gjorde ordning en frukostbricka igår kväll och hade längtat efter den hela natten. Vaknade till och med halv 4 och övervägde att gå upp då. Tills jag ganska fort somnade om.
 
När jag klev upp dukade jag fram och satt där i 2 timmar. Var ju tvungen att njuta till fullo när jag sagt nej till 4 timmars jobb.
 
Sen gick jag ner på stan och köpte två fönsterlampor, de kommer från Markslöjd och var löjligt dyra. Men ack så fina, och när jag var och tittade utifrån på mina fönster kan jag konstatera att det är där jag helst vill bo av alla fönster. Skönt. Dessutom smällde jag till på två glödlampor för hundra kronor - styck. De var lyxlampor som skulle hålla dygnet runt i 15 år, allt för att kunna hålla min svindyra orkide vid liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0