24 januari, 2013

 
Tog sovmorgon imorse, till 9. Men låg kvar och tittade på nyhetsmorgon och pluggade till högskoleprovet. Sen kom T och åt lunch med mig, vi mötte Ida och tittade på en lägenhet åt henne och efter det kom Sara, Johanna, Leo och min favorit-kompis Ella till mig. Hon gillade dock bättre min surfplatta, men det är smällar man får ta.
 
Jobbar nu kväll+natt och smet hem en sväng och hämtade min linsdosa och sånt. Tog med med alla mina räkningar, lön imorgon och måste alltid betala på datumet precis så jag aldrig hinner se ALLA pengar, utan bara de jag verkligen har kvar.
 
Betalar till och med dubbla månader på alla räkningar det går, varför - jo för att jag har en ständig fobi över att jag nästkommande månad ska få lite i lön eller oförutsedda utgifter.. Bäst att passa på medan man kan betala och alltid ligga någon månad före när krisen kommer. Inte för att den lär komma än på några månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0