1/1 -13

 
Mitt nya år firades in med 2 fina vänner + enas kille, i en stillsam tillställning hos mig. Det knöt bra ihop den gångna årssäcken - kvalitet framför kvantitet. Har haft ett väldigt bekvämt liv det senaste året, med mycket tid. Tid som jag har använt till sådant som ger mig något.
 
Jag hoppade glad och nöjd upp imorse för att inte missa en minut mer av mitt liv. Det gick dock lite väl fort, för när jag kom upp på benen kändes mitt huvud som en fyrverkeripjäs som just skulle smälla av. Fick gott vila en stund till.
 
Sen åkte jag hem till M och P för fika med släkten. Min kusin hade med sin lilla 3-månars bebis och självklart började hon gallskrika så fort hon landade i mina armar. Bebisen alltså, inte min kusin. Nä, 2013 kommer nog inte heller föda några moderskänslor hos mig. Men att snusa på någon annans kommer jag sannerligen att göra.
 
Sen brukar jag ju varje år utlova årskrönikor som aldrig kommer. Men i år så.. jajamen, då kommer det! Har tidsinställt en månadsresume från 2012s alla månader varje söndag framöver. En liten söndagsblogg så att säga, men första kommer dock redan ikväll, enjoy.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0