12 februari, 2013

 
Det är nog inte många som blir besvikna av att upptäcka att det inte är någon 7-spinning då de vaknar upp på mornarna, och att de i stället kan sova 2 timmar till. Jag blev så less att jag ville kasta något ömtåligt i väggen.
 
Detta mina vänner, beror defenitivt inte på att jag tycker om att träna, nej det beror snarare på motsatsen - jag hatar att träna. Jag hatar det så mycket, att enda gången det går någorlunda bra är att göra det innan tuppen, då jag varken är människa eller har ork att stå emot mig själv. Jag är som en programerad robot som bara gör det.
 
Nu visste jag att jag skulle behöva ta mitt pass efter jobbet, och alltså gå och våndas över det hela dagen. Till råga på allt var klockan bara 6:20 och jag var pigg, 2,5 timmar innan nag skulle till jobbet. Lyckades dock ändå komma med andan i halsen på sekunden då jag började.
 
Nu är jag i alla fall färdigtränad, färdigäten och ska lägga fram kläder inför imorgon innan jag går till Ida. Var där igår också på veckans terapisamtal. Jag tror det är bra att man tar sig tid att gå igenom livet lite, inte för att man mår dåligt, utan bara för att man ska få ut max av sitt liv. Jag vill verkligen vara så bra jag någonsin kan vara och ha det så bra jag någonsin kan ha det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0