1 februari, 2013

 
Godmorgon. Eller morgon och morgon, känns väl snarare som förmiddag då jag gick upp 6.20 för att ta mig till gymmet klockan 7 för ett spinningpass. Man kan ju fråga sig varför jag går upp i ottan på min lediga dag.. men ska till frissan strax och det känns onödigt att förstöra håret med ett träningspass efteråt.
 
Den andra anledningen är att målet i veckan har varit att sätta upp mätbara mål med träningen att genomföra. Så för att jag ska känna mig nöjd med mig själv ska jag gå på mina 4 bokade pass, plus 2 dagar i stallet. Och att träna 4 gånger på en vecka då jag är ledig 5 dagar känns ganska lätt, därför måste jag pressa mig själv lite med ett morgonpass för att bevisa för mig själv att disciplinen finns. Allt går bara man vill.
 
Nu är det dags att knalla iväg till Elina på Gossip som ska få ta hand om min risbuske på huvudet. Utväxten är inte nådig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0