27 augusti, 2013

 
Idagbjuder Luleå på en riktig sommardag. Jag jobbar som vanligt dag på tisdagar och början av veckan går väldigt mycket på rutin.
 
Igår var det ridning i vanlig ordning, vi hade hoppning och det gick mycket bra. Min ridlärare, som är väldigt petig, hade INGENTING att anmärka på mig. Hon såg alldeles salig ut när jag hoppade kombinationerna och jag slapp alla "straffrundor" - ja, om man inte hoppar nog fint får man göra om tills man klarar det, med hela gruppen som står och tittar på en..
 
Sen sov jag hos M och P, Mamma fixade frukost åt mig imorse och körde mig sedan till jobbet. Jag saknar verkligen att bo hemma. Jag älskar min lägenhet, men jag har alltid mer sett den som en investering än att jag velat flytta hemifrån. Snart har jag betalat 25 % själv av det jag köpte den för, så någon blir tät om jag säljer.. Inte för att jag någonsin vill sälja den, min bebis. Men snart kanske M och P får hem sin jättebebis igen som vägrar växa upp och inse att hon är 22 år.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0