25 augusti, 2013

 
Idag har jag och min PT till pojkvän gått igenom höstens träning. Jag kan säga som såhär att jag HATAR att träna och gör det enbart för att jag vet att det är nödvändigt. Ibland kan det dock vara lite svårmotiverat att ta sig i kragen då jag vet att jag håller formen även ifall jag inte tränar - än så länge.
 
Så då är det bra att han har sin fascination över "bitiga" tjejer med muskler, för jag tror ju faktiskt att det är nu i 20-årsåldern man sätter ribban för sin kropp i framtiden. Det är också nu i den här åldern man börjar se skillnad på latmaskar och tränade kroppar, för innan dess har inte tyngdlagen börjat göra sig påmind och den tiden då det räckte att vara smal är förbi.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0