17 augusti, 2013

 
Igår var en väldigt rolig dag på stan med T och gänget, och Ida tyckte jag var alldeles speedad när jag mötte upp henne efter hon slutat. Vi beställde mat, tjuvrökte och drack rose. Anna-Karin, Gabriel och Kristoffer kom också och vi gick en sväng på musikens makt innan vi avslutade på färjan.
 
Det är något med mig och krogen, det spelar ingen roll om jag är singel eller har pojkvän, om jag är full eller nykter, om jag har jobbat hela dagen eller ska upp till jobbet nästa dag - jag älskar att gå ut. Simple as that.
 
Därför är det nog tur att jag jobbar så många helgnätter.
 
Idag har jag och G mest kollat film och tagit det lugnt, som ett annat svensson-par. Sen skulle han överraska mig med att ta med mig ut och äta och pyssla om mig med massage och sånt, men i stället sitter jag på jobbet. Ja, ännu en anledning till att man inte ska överraska mig, jag är okontrollerbar och kan hux flux sticka till jobbet om jag får ett samtal därifrån. Speciellt då jag inte vet om att jag har planer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0