15 augusti, 2013

 
Det har varit full rulle ända sedan jag kom hem för snart 2 veckor sedan och man kan väl räkna de timmarna jag varit själv på fingrarna.
 
Annars är det jobb, ridlektioner, Brama som ska skötas, skönhetsbestyr som klippning, vaxning, ansiktsbehandling (ja utseendet tog stryk av luffandet), träffa vänner, underhålla pojkvännen, vara med M och P osv..
 
Igår åkte jag till T efter jobbet och sov där med henne och Isabell. Så har gullat en del med min favorit-bebis. Sen åt jag och Mamma surströmming idag på premiären och så ska jag sova här inatt. Om ni vill veta en hemlis så sover jag hellre hos andra än hos mig. I don't know why.
 
Imorgon ska jag till frissan och göra slingor och sen fredagsfika lite innan det blir festligheter på kvällen. En riktig "favorit-dag".
 
 
Gudmors lilla hjärta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0