V. 39

 
Sitter och planerar upp agendan för nästa vecka. Helst av allt hade jag velat snabbspola denna vecka så det blir 1 oktober imorgon, men så funkar det inte. Och sen har jag insett att det är inte när dagen som man längtar till kommer som man blir lycklig - det är när man har roligt på vägen dit!
 
Därför sätter jag in något jag ser fram emot varje dag och resten av tiden kan jag lika gärna jobba, hälften av passen denna vecka är extra. Men det är bra, har inte direkt råd att vara ledig ;)
 
Måndag 
 
9-16 Jobb
17.45 Ridning
22-9 Jobb
 
Tisdag
 
Lunchning/umgås med Mor
Hoppa Brama med Angelica
 
Onsdag
 
9.00 Banken - skriva på "skuldebrev"
Dejt med T
16-22 Jobb
 
Torsdag
 
9-16 Jobb
Dejt med Ida?
 
Fredag

9-22 Jobb
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0