Söndagskvällen

 
Jag diskuterade mina senaste funderingar med Ida igår och hon sa förvånat:
 
- Jag förstår inte, du har nya insikter varje dag man pratar med dig - vilket är typ varje dag! Sen går du och blir frälst från en dag till en annan och jag har aldrig sett sån livsglädje hos någon!
 
Det bästa av allt var när hon sa att min energi hade smittat av sig på henne, då har jag mitt i mitt ego ändå gjort något bra för någon annan. Nästan lika kul att höra som i somras när Anna-Karin sa att jag var en party-höjare.
 
Är man glad i grunden blir precis allt roligt. Igår satt jag till och med och skrattade åt reklamerna på tv, tyckte det var det roligaste jag sett på länge!
 
 
Söndagsmyys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0