Ny granne

 
En ny granne har flyttat in i lägenheten bredvid vår. Han träffade Mamma för någon dag sen och hade tagit i hand och presenterat sig, hon var imponerad. Jag frågade om det kunde vara något för mig.
 
- Näääe, varför till dig?
 
Ja, vem annars? Tänkte hon ta honom själv eller?
 
Igår såg jag honom gå förbi utanför mitt fönster, både jag och T kastade oss dit för att spana in honom. Jag utbrast exhalterat:
 
- Ååh, han ska jag ha!!
- Men Karin.. Han ser ut att vara typ 12..!
 
Precis min typ alltså. Förresten går han på LTU (pluspoäng) och kommer från en annan stad (mer pluspoäng). Nu är det bara att vara snygg dygnet runt. Och inte gå ner i källaren i morgonrock som jag brukar göra, hade varit typiskt att jag träffar honom då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0