Måndagskväll

 
Hade teori på ridningen idag, något man har en gång varje termin och prickar in den när jag är sjuk och ändå inte borde ha ridit - hur tur får man ha?
 
Vi pratade om för- och nackdelar med egen häst vs rida lektioner. Jag har dock plockat det bästa ur båda världarna, jag rider lektioner en gång i veckan och har hand om Angelicas häst en gång i veckan. På lektionerna har jag nån som skriker på mig under övningarna och sen kan jag ta med mig det och träna på Brama. Där kan jag också rida och pyssla på som jag vill.
 
Jag och Angelica for till Brama efter min lektion, duschade henne och putsade sadel och träns. Hade kunnat putsa förevigt med min perfektionism. Städade lite bland Angelicas saker en dag jag var där och stallägaren frågade om jag höll på sanera hela stallet. Jag har ju som en grej för renlighet..
 
Åkte med Angelica hem en sväng innan jag skulle till jobbet, att vara där utan T börjar kännas mer naturligt för varje gång. Tror aldrig någon fått mig att känna mig så välkommen som Maria. Eller möjligtvis Idas föräldrar, hennes mamma sa en dag att jag var en i familjen. Så hur bra har inte jag det - inte nog med min egna fantastiska familj, jag har även de två bästa bonus-familjerna man kan tänka sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0