Fredagsdejt

 
Traditionen att ta en fika på fredagseftermiddagen med T och Maria var tillbaka igår efter ett sommarlov och även Angelica var med. Skönt att vara tillbaka i rutinerna. Så ni kan ju tänka er besvikelsen när T säger att hon dissar oss nästa vecka.
 
- Vaa!? utbrister jag och Maria i kör.
 
Fredagsdejten är ju veckans höjdpunkt, det som gör att jag offrar mig totalt - stiger upp en timma tidigare för att fixa mig, lockar håret, planerar kläder, pinar mig runt i höga klackar. För att sen sitta på friends och surra och skratta tills man får ont i magen.
 
Men då ska jag och T ses på onsdag i stället, så vi inte glömmer bort varandra i våra fullbokade liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0