28 september, 2012

 
Ibland förvånar jag även mig själv - tackade nej till jobb imorgon. Inte för att jag inte orkar eller inte vill, utan för att jag ska åka till T. Av samma anledning tackade jag nej till jobb i veckan också, för då ska jag vara med Ida. Det är mer än en gång jag har försummat våra planer pga att jag ska jobba, och nu har jag ändå så mycket timmar redan! måste passa mig så jag inte alieniserar mig helt från omvärlden.
 
Som en kille frågade mig i somras om jag hade gått under jorden för att han aldrig såg mig ute. Jag förklarde att bara för att jag inte gick ut varje helg betyder det inte att jag inte gör något. Det finns ett liv utanför krogen.
 
Idag känner jag mig dock väldigt osocial och ska hem och se Johan Falk-filmen som kommit. Har sällan tid och se film, så har längtat efter att se den. Sen ska jag upp i ottan imorgon och fixa mig (är ju trots allt lördag) och bege mig till T som sagt. Tror Maria skulle dit också, så det blir nog en toppenmysig dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0