25 september, 2012

 
Håller på sminka mig och locka håret. Blir lunch på Bistro Norrland med Mor, känns kulturellt med alla teater-nissar där! Sen ska vi på möbelvaruhus-turne, as always. Skönt att ha någon som är lika besatt som mig av planering inför köpen.
 
Ikväll ska Brama besökas. Angelica var sjuk så blev ingen hoppning, får ta det nästa vecka. Ska traggla med dressyen så min ridlärare slutar bli förvånad när jag rider bra och ser det som en självklarhet att jag är duktig. Så då krävs det att jag gör allt perfekt, vilket jag är låååångt ifrån ännu. Andra ser nog ridningvsom en hobby, för mig är det blodigt allvar och den enda jag vill vara är den bästa. Så är det med allt - allt jag gör vill jag göra bäst, annars vill jag inte göra det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0