19 september, 2012

 
Jag och Mamma försov oss imorse. Jag till jobbet och hon till sin uppgift att väcka mig när jag försover mig. 21 år gammal. Skandal..
 
Hade 5 minuter på mig från det att jag vaknade tills bussen gick. Jag hann.
 
Glömde dock laddaren till sp:n och har varit utan den hela dagen. Hur klarade jag mig innan jag köpte den?? Självkla rt var ju idag dagen jag skulle boka hemresa från Göteborg åt Ida också. Så typiskt. Tur att jag har så engagerade föräldrar som löser allt åt mig.
 
Och alla funderar på hur jag ska klara mig när jag flyttar hemifrån. Svar: jag kommer inte klara mig. Ska därför bo hemma resten av livet. De som säger att det är jobbigt att bo hemma har aldrig hat mina föräldrar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0