17 september, 2012

 
Måndag betyder i vanlig ordning ridning. Fick den största hästen i hela stallet, med ryggen en bra bit ovanför mitt huvud. Ett träningspass i sig att bara göra i ordning den. För att inte tala om kraften man måste använda för att hålla ihop den. Samtidigt som ridläraren skriker:
 
- Sitt på rumpan Karin, Sitt på rumpaaaaan!!
 
Är öm i precis varenda muskel.
 
Sen är jag fascinerad över atta alla hästtjejer är totala bitches. Jag är väl inte den lättaste att ta kontakt med jag heller, men tjejerna i min ridgrupp skrämmer mig. Bara en som jag yttrat några få ord med. Samtidigt är jag inte där för att få kompisar, så jag klarar mig.
 
Brukar se en från min gamla klass i stallet, första gången vi sågs utbrister hon:
 
- Jag hade aldrig kunnat tänka mig att man skulle täffa dig av alla människor här!
 
Nähä, vart ska man träffa mig då? På krogen kvart i 3 fortfarande sippandes på en drink?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0