12 september, 2012

 
Mina föräldrar träffade min chef för ett tag sedan då Inre Kraft marknadsförde sig på något evenemang. Han frågade om de kände till företaget och de sa att deras dotter jobbade åt dem. När han fick veta att jag var deras dotter hade han gått lös med rosor:
 
- Åh Karin, hon är så duktig! Hon är den bästa vi har!! Vi var lite oroliga att hon skulle sticka ifrån oss igen, men vi är så glada att vi får ha henne kvar!
 
Vanligtvis brukar jag säga upp mig den här tiden på året. Få för mig att jag ska hitta på något, flytta iväg, flytta hem, resa eller bara för att jag är less på att jobba. Varje gång har jag också slutat som arbetslös. Dock har jag aldrig sett mig som arbetslös, jag har valt att se det som semester och alltid kunnat göra det jag vill för att jag har haft mina "madrasspengar".
 
Därav anledningen till att jag jobbar så mycket - jag känner mig själv och vet att det kommer en dag när jag får för mig att göra något nytt, för jag har inte ett nog utvecklande jobb för att vara nöjd med vardagslunken. Jag har inte heller ett nog utvecklande liv i övrigt, så då jobbar jag hellre än att göra saker som inte tar mig någonstans. För att på så sätt alltid klara mig ekonomiskt när jag väl vet vad jag vill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0