10 september, 2012

 
Utgången i lördags var inte bra för min hälsa. Dansade och sjöng och hade väldigt trevligt fram till halv 3 då jag cyklade hem, för att vakna klockan 7 igen utan röst.. Så när jag hest klämde fram till M & P att jag skulle till jobbet, höll de på hoppa i taket. Det konstiga är att jag inte ens var trött.
 
Min näsa rann dock okontrollerat hela dagen och trots x antal koppar hett vatten ville rösten inte vara med mig. Tog ändå på mig två extrapass i veckan. Kan ju inte ligga på latsidan, då har jag inte råd med mig själv..
 
Nu håller jag på tvätta och städa, samtidigt som jag ser DH och dricker honungsvatten. Hoppas på att rösten ska skärpa sig snart, lite svårt att mygla med att man inte är sjuk utan röst.
 
Sen ska jag laga mat och köra ut till T som är på jobbet. Problemet är bara att jag inte känner smak, så det blir spännande att höra hur det smakar! Ska också åka förbi mitt jobb och hämta min smink och laddaren till sp:n.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0