Söndagsbloggen

 
Söndagsmiddag hos M & P ikväll. Rödspättafile med champinjonkräm och svart caviar - min favoriträtt. Mina föräldrar är bäst på att överraska med precis det man vill ha.
 
På osdag ska de komma och hälsa på mig, tänkte att de skulle komma på tisdag men då skulle Pappa se fotbollen, det är andra gången jag blir dissad för den.
 
- Fotbollen är viktigare än miiiiig!!!!
 
Brukar jag skrika och vänta på sympati, men den kommer inte. Tråkigt.
 
Sen åkte jag hem och såg solsidan, åt upp gårdagens chips och dipp och tog en kvällspromenad genom stan. Något jag alltid drömt om att kunna göra och guess what - det var precis så mysigt som jag tänkt mig. Tanken slog mig till och med att mitt liv är perfekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0