Som en ängel..

 
Jobbar helgen och byter av en viss tjej varje pass. Ja, just hon, bästisen till "tjejen som hatar mig". Som visar ännu en gång att hon avgudar mig. Förra gången vi sågs var jag perfekt, sen har hon frågat Christina om inte den söta tjejen ska jobba, att jag är så snygg och att hon har tänkt så mycket på mig (creepy? - ja, lite. Men hon är gullig, så hon kommer undan det).
 
Det första hon utbrast när hon kom imorse var:
 
- Åh, vad smal du är!
 
Hann inte prata desto mer, men när jag kom tillbaka till jobbet i eftermiddag tittade hon på mig med stora ögon och sa hänfört:
 
- Vad fin du är!
 
- Hon är alltid elegant, hör jag K instämma.
 
Känns spännande att någon så tveklöst tror att jag är perfekt. Men bra. Hon behöver inte veta alla mina skönhetsritualer, eller timmar framför spegeln. Inte heller hur jag drar ner på maten när jag känner mig tjock, eller mina x antal rundor i springskorna. Hon kan gott få tro att jag ser ut som jag gör helt naturligt.
 
För att spä på sagoväsen-känslan säger K's mamma:
 
- Karin ser ut som en äääängel när hon kommer springandes över gatan till jobbet i sina blonda lockar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0