Ny porttelefon!

 
En man kom och installerade min nya porttelefon imorse. Jag kom just från jobbet, var jättetrött, han pratade skånska och jag orkade inte ens anstränga mig för att försöka förstå vad han sa. Han var dock jättetrevlig och fick dit den fort så jag var nöjd och glad.
 
Ska testa den på Ida som är där ikväll när jag kommer hem. Ljudet är inte att leka med och jag skämtar inte när jag säger att jag kommer att skita ner mig om någon busar med den på natten..
 
 
Sen kom Mamma och plockade upp mig och så åkte vi och lunchade på köksverket. Diskuterade mest mitt jobb som kaosar litegrann just nu. Inte för att jag klagar, kaos betyder oftast fler pass till mig. Catching.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0