Lill-ponnyn

 
Var hur kul som helst att rida igår. Angelica kom inrusandes i sista stund med Brama, efter kom Uffe stressandes med sadeln i högsta hugg. De har det alltid stressigt i den familjen!
 
Tycker synd om Uffe som måste engagera sig i hästen, ska aldrig köpa en häst åt mina barn! Sen har Angelica honom runt sitt lillfinger och Brama är nog den mest bortskämda häst jag vet, snart har hon väl en hästens säng att sova i i stället för en box.
 
Skojade med Uffe och sa att jag hade anmält honom till en intensivkurs för vuxna, det var inte populärt, och det fick jag igen för när vi kommer in i stallet och min ridlärare säger till Angelica:
- Vad rund och go hon har blivit, 
syftandes på Brama, säger Uffe:
- Ja visst har hon! Du menar Karin va?
 
Aoch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0