Bloggläsare..

 
Om det är något som är lika smickrande som det är genant, så är det när någon säger att de följer min blogg, att jag skriver bra eller att det bara är roligt att läsa den.
 
Det händer lite då och då, nu senast i helgen och jag känner mig lika ertappad varje gång, som om någon tjuvläser min dagbok. Ironiskt nog, med tanke på att den ligger på nätet tillgänglig för hela världen.
 
Otroligt kul att någon liksom läser och intresserar sig för mig och mitt lilla liv, mina tankar och funderingar. Samtidigt blir jag generad, jag är egentligen en väldigt privat person med stark integritet och det är få som känner mig på riktigt. När jag skriver glömmer jag ofta bort att andra kan läsa och när jag tänker på det berättar jag här långt över mina gränser för vad jag någonsin skulle säga till någon "i verkligheten".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0