30 oktober, 2012

 
Sitter och väntar på att Ida ska plocka upp mig och så ska vi storhandla. Funderar på vad en storhandling kostar, som vanligt har jag ingen koll på pengar, 1000, 2000, 3000..? Ska jag väl handla är det väl lika att jag fyller frysen, tycker inte att det är den roligaste sysslan om man säger så.
 
Annars har jag äntligen kommit till skott och målat klart min pall och stol. Mamma kom hem med en operationsduk från jobbet som var perfekt som undlag för golvet. Hade behövt dra på en på mig också, för själv fick jag färg både på kläderna, kroppen och i håret. Jag tänker varje gång att jag inte behöver ta på några målarkläder för "den här gången ska jag vara försiktig". Efter 21 år i denna klumpiga kropp har jag ännu inte lärt mig att försiktig existerar inte i min värld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0