29 oktober, 2012

 
När jag var ut i lördags och sitter och pratar med en, känner jag hur någon kommer och tar mig i sidan. Jag vänder mig om och en kille frågar hur jag trivs. Eftersom jag blev nog irriterad över att någon kom och inkräktade på mitt revir och tog i mig, tittar jag på honom som om han var dum i huvudet. Vad då trivs, på krogen eller vad fan menar han.
 
- Braa..?
 
Säger jag frågande. Sekunden efter inser jag att det är snygg-mäklarn. Tänk att det ska vara så svårt för mig att placera människor när de inte är i sina rätta element. För att släta över mitt dåliga beteende ler jag mitt soligaste leende så han säkert tror jag vill ha honom. Det vill jag ju ockaå, men det behöver ju inte han veta.
 
Han stannade i alla fall ett tag och pratade, så helt ointresserad av mig är han nog inte... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0