25 oktober, 2012

 
Åkte till stallet direkt efter jobbet idag. När jag är där sadlar jag om helt (hehe) och blir djurvän deluxe. Sitter i boxen och myser med Brama, låter henne snusa mig i nacken, samtidigt som kisse spinner i min famn. Ser in i stora bruna ögon och undrar vad hon tänker på. Ingenting troligtvis. Ibland hade det varit skönt att stå i en box och käka dagarna i ända. Vara ute i hagen ett tag och sen äta lite mer.
 
 
Praktiskt att stan hade kvällsöppet så jag kunde shoppa lite när jag kom från stallet. Synd bara att jag kommer hem och upptäcker att jag har hö i håret och spån på strumpbyxorna. Jag personifierar inte direkt glamour om man säger så.
 
Imorgon dock, då blir det andra bullar. Dejt med T och Maria. Klackar, lockar och uppklädd till tänderna. Det är ju trots allt fredag. På lördag är det festligheter, syster kommer hem i helgen och jag är ledig. Brabrabra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0