22 oktober, 2012

 
Angelica ringde och väckte mig vid 10 imorse. Jag harklade mig 15 gånger innan jag svarade för att få igång rösten och ljög att jag tittade på tv, men hon kom på mig med att sova i alla fall. Tycker det är så genant.
 
Hon frågade om jag ville ha Brama på min ridlektion ikväll, som fan att jag ville. Har alltid tyckt de med egen häst på lektionna har varit så coola, nu får jag också vara så cool! Ska ta min fina beige/bruna ridoutfit, så jag matchar Brama. Alla i min ridgrupp rider i pösiga ridbyxor och vad jag skulle kalla en "sovtröja", visst man behöver ju inte gå all in (som mig) när man "bara" ska till stallet, men man kan väl se reprensatibel ut i alla fall..
 
Nu ska jag fortsätta äta min sena frukost, fixa med mina favoritpärmar med "viktiga papper" som bara växer och växer och gå ner på stan för lite ärenden. Sen ska jag åka hem till björx!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0