19 oktober, 2012

 
Jag vet inte riktigt hur det kommer sig, men jag har helt slutat bry mig om vad alla andra tycker och tänker. Av någon anledning går saker alltid lite snett för mig, vet inte om det bor på klumpighet, tanklöshet, förvirring eller kanske lite av varje, men jag gör ständigt bort mig. Medvetet och omedvetet. Det jag har lärt mig är att det inte är så farligt. Jag tar mig inte på så stort allvar längre, och om folk tycker att jag är lite underlig får de gott tycka det.
 
Jag vet en person som skulle sucka och säga:
 
- Det är ju det jag har försökt lära dig hela tiden!!
 
Ja, jag ser det nu. Men jag behövde inse det själv, och nu när jag gjort det märker jag hur mycket enklare allt är. Jag ligger inte längre vaken om nätterna och analyserar sönder varje del av varje samtal eller händelse utan kan lugnt lägga huvudet på kudden och bara sova. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0