17 oktober, 2012

 
Fick medges ej när jag skulle betala för lunchen igår med jobbet, förstår ni så genant?! Som tur var hade jag mamma Christina med - inte min Mamma, men min mamma på jobbet. Hon som alltid påminner mig om telefonerna, säger åt mig att ta det lugnt när jag ska ut och nu även betalar min mat.
 
- Karin man kan inte köpa en lägenhet om man sen inte har råd att äta!
- Jag har pengar på mitt andra konto.. mumlar jag skamset.
 
Detta hindrade mig inte från att besöka Allstar på kvällskvisten. 3 glas vin senare skulle jag gå till kassan och betala när mitt sällskap säger:
 
- Jag tog hand om det.
 
Det är vad jag gillar, inte att bli bjuden, men lite handlingskraft.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0