16 oktober, 2012

 
Nu tycker Gud att mitt liv är alldeles för drama-free igen, så då ska det självklart röras om i grytan.
 
I fredags såg jag "tjejen som hatar mig" på krogen. Tillsammans med hennes bästis som jobbade här i somras. Jag smög mig som rosa pantern mellan väggarna för att hon inte skulle se mig och börja prata. Då skulle det säkerligen komma fram att den söta tjejen hon jobbat med var samma person som bästisen ansåg vara en hänsynslös bitch.
 
Jag lyckades undvika en incident och var nöjd och glad. Tills jag nu ser att hon ska komma och jobba igen i helgen. Jag som har det så lugnt och skönt.. Får hoppas att hon fortfarande inte vet vem jag är, jag är för gammal för intriger. Jag är också less på att försvara mig och egentligen skiter jag i om jag är omtyckt eller inte. Det kan bara leda till så himla dålig stämning..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0