15 oktober, 2012

 
 
Började dagen med frukost på sängen och sen har jag grundligt städat mina 44 kvadrat, renbäddat och tvättat. Inser att det snart är dags att skaffa mig min utbildning, för en större lägenhet än detta utan städhjälp skulle göra mig utbränd.
 
Sitter och pustar ut nu och tittar på ett program om könskvotering. Jag tror ju inte att det är ett rättvist system och jag hade känt mig mer diskriminerad av att bli tillsatt på en post för att jag är kvinna. Jag ska ta mig dit jag vill för att jag helt enkelt är bäst på det jag gör. Ska bara hitta det jag är bäst på!
 
Nä, dags att hämta tvätten och sen åka hem och hämta bilen. Ridning står på schemat ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0