12 oktober, 2012

 
Jobbat natt och det märks att det inte är sommar längre, för då är det ljust och tröttheten känns inte av. Nu när det är höst är energin nere på 0 när man slutar.
 
Tog ett bad när jag kom hem och sen somnade jag framför tv:n. Struntade i tvättiden som jag hade, låg och kollade gossip girl i stället och det enda knop jag gjort är att ta mig till bolaget och tillbaka. På tillbakavägen busvisslade byggarbetarna åt mig och det var väl dagens höjdpunkt.
 
Lät hemskt deprimerande när jag beskrev min dag så, men sanningen är att det har varit en väldigt skön dag. Har jobbat så mycket den senaste tiden och i onsdags var jag till och med tvungen att ta en tablett mot huvudvärk, vilket jag aldrig gör för att jag (peppar, peppar) aldrig har huvudvärk. Så, så fort jag får det vet jag att jag inte skött mig ordentligt.
 
Ska ta tag i mig själv så fort det euforiska lycko-stoftet efter mitt livs bästa affär - lägenheten - har lagt sig. Min sp var länge mitt bästa köp, men lägenheten toppade det. Faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0