10 oktober, 2012

 
Tv:n är installerad efter lite bråk och sura miner, jag tycker inte om när saker strular. Ska bara få igång den trådlösa routern så jag slipper ha tv:n i hallen om jag ska koppla den till nätet.
 
Skräll att den är vit, min tv? Nä, inte speciellt. Men jag måste säga att den passar perfekt.
 
Sen kom T med muffins till mig idag. Och sängkläder och min halsduk. Gossan. Vi började klockan 4 båda, även hon ett stenkast från mig, så smidigt!
 
Nu slutar jag snart och ska hem där Ida redan är. Skönt för min bebis att slippa stå tom! Hinner väl med lite themys innan läggdags, imorgon jobbar jag dag och tänkte att jag kan slå till på stort och inte gå till jobbet i ugg's och cape för en gångs skull.
 

Kommentarer
Postat av: Sagis

Vad fin TV Kaki! Är också på tv-jakt, var har du köpt den? :) Följer din blogg like always, hoppas du trivs i din nya lägga! Kramisar

2012-10-10 @ 21:07:13
Postat av: K

Tack! Fantastiskt fin är den. Beställde den från netonnet, men finns nog på alla elkedjor. Trivs som fisken i vattnet i lyan :) Hoppas det är bra med dig med, kram kram!

2012-10-11 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0