1 oktober, 2012

 
Jag och Mamma åkte och lämnade mina saker i lägenheten ikväll. Sen åkte hon och jag hann vara ensam med den en timma. Bäst att vänja sig i små doser. Gick till jobbet sen, det är verkligen löjligt nära. Första tanken när jag kom var:
 
"Åh, vad skönt att komma hem!!"
 
Mitt flickrum är tömt på tillhörigheter och min lägenhet känner jag mig som en inkräktare i. Tur att jag har jobbet!
 
För övrigt propsade min snygg-mäklare på att skjutsa mig till stan idag. En bilresa själv med honom - jag var salig. Pratde på okontrollerat och slog huvudet i biltaket när jag skulle kliva ut, så typiskt. Tror ändå hann föll lite för Karin-charmen. Hoppas jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0