Hoppning

 
 Min hopplektion igår gick över förväntan, trots att jag hade ont i magen av nervositet. Inte för, som de flesta i min grupp, att jag är rädd för hoppandet, utan för att jag är rädd att misslyckas. Tycker inte om att vara dålig, speciellt inte när det är som ett natzi-läger då man får göra om det man inte klarar tills man klarar det. Med hela gruppen tittandes. Gör om, gör rätt..
 
Jag skärpte mig dock och fick bara en "straffrunda", sen klarade jag resten utan anmärkning. Min lärare skrek till och med:
 
- BRAAA, Nathalie!!
 
Flera gånger åt mig. Ja, hon blandar alltid ihop mig med en annan tjej, hemskt förvirrande många gånger, som att jag inte är nog förvirrad redan!? En tjej som förövrigt är släkt med en av mina grannar. Fråga mig inte hur jag vet det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0