Basket

 
Fick ett sms av min mäklare.. Han frågade om jag var intresserad av att gå och se LF Basket och att han kunde fixa biljetter. Först trodde jag han agerade i privat syfte och ville gå på dejt med mig. Tur att jag tänkte efter innan jag svarade, för då hann jag se att han ringt från företagstelefonen först och att de är huvudsponsorer.
 
Insåg också att han - även om han säkert skulle vilja bjuda ut mig - inte kan hålla på terrorisera sina kunder. Men klart jag ska ha biljetter, Ida ville gå på nån match och då får jag en chans att träffa honom för att få biljetterna. Och ett tillfälle att charma honom - om han mot förmodad inte har blivit charmad än.
 
Jag behöver ju inte låtsas om att jag vet om att jag som medlem i HSB har fritt inträde redan. Det har jag läst i "Hemma i HSB" och allvarligt, vem läser den?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0