22 november, 2012

 
Idag har jag en riktig hemmadag. Har varit på personalmöte en sväng, men annars bara tagit det lugnt. Jobbar natt och det känns riktigt bra på jobbet nu igen. Hade en svacka, men den är över.
 
På tal om jobbet har vi alla varsin byrålåda där. Min byrålåda är kaos. Jag knölar alltid ner mina sängkläder där på mornarna. Min chef och K's mamma hade av någon anledning kollat i de där lådorna.
 
- Och ja, en av lådorna hade lite mer.. oordning är de andra, sa han.
- Det är min det, sa jag lite generad.
 
Han såg förvånat på mig:
 
- Va!? Jag skojade till K's mamma och sa att det är säkert Karins och hon sa bestämt "Nej, verkligen inte!".
 
Det är lite typiskt mig, alla som träffar mig får en viss bild av mig, hur jag är, vad jag gillar, vad jag kan osv. Oftast är den fel. Ibland är jag bättre än vad folk tror. Ibland sämre. Jag förvånar många har jag märkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0